Mals hàbits

mals hàbits que fan malbé la teva salut

  • Saltar-se l’esmorzar: L’esmorzar ha de constituir entre el 15-25% de la nostra energia diària. L’ideal seria que un bon esmorzar constes de làctics, hidrats de carboni i fruita.

  • Sopar: Pel que fa al sopar, no hauria de suposar més del 20% de l’energia total de la dieta. Sopar tard i malament, fa que tinguis més problemes per descansar adequadament.

  • No posar-se crema: Cuidar la pell, és cuidar una part fonamental del teu cos, ja que és la barrera que et protegeix del entorn. Aquesta barrera és agredida diàriament pel sol, l’aire i tot tipus d’agents químics i ambientals.

  • Alcohol: No només provoca greus danys al fetge, sinó que també incrementa el risc de patir de càncer, i causa trastorns.

Hàbits igual de perillosos que el tabac

  • Prendre massa cafè: Beure més de 4 tasses diàries pot incrementar un 56% les teves possibilitats de morir.

  • Passar molt temps assentat: Els adults que romanen assentats per més de 11 hores al dia tenen un 40% més de risc de morir tres anys abans que les persones que ho fan per menys de 4 hores.

  • Dormir molt o poc: Les hores adequades són de 7 a 9 hores. Dormir més o menys d’aquestes hores, pot produir:
    • Diabetis
    • Obesitat
    • Depressió
    • Malalties al cor

  • Beure refrescs: Aquestes begudes, contenen altes quantitats de xarop de blat de moro d’alta fructosa, que és l’ingredient culpable del augment d’obesitat, diabetis i altres malalties cròniques. Un sol refresc al dia, pot produir al llarg d’un any un 85% risc de diabetis.

pròxim Publicar

Anterior Publicar

Deixar una resposta

< !-- #site-content -->

© 2020 g-three i el teu benestar

Logotip de Webs al punt Servei Hosting Dinahosting
Licencia de Creative Commons
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional